
Branża:
TRANSPORT / SMART CITY
Opis pomysłu:
connectFacilities – cyfrowa transformacja procesu zakupowego produktów i usług związanych z obsługa i utrzymaniem nieruchomości.
connectFacilities:
- integruje zamawiających z dostawcami; tworzy bazę dostawców – ułatwiając dostęp zamawiającym poszukującym atrakcyjnych, ustandaryzowanych ofert opartych na wiedzy i analizie rynku oraz dostawcom, szukającym nowych klientów i dążącym do wzrostu swojej sprzedaży.
- usprawnia proces zakupowy – tańszy i szybszy o 60-80%.
- minimalizuje ryzyko wyboru dostawcy i zamawiającego dzięki systemowi ratingowemu opartemu na algorytmie oceniającym jej użytkowników.
- pozwala na likwidację dokumentów papierowych i przeniesienie komunikacji oraz pełnej archiwizacji umów do chmury. Teraz ten sam zespół ludzki jest w stanie obsłużyć 2-3 razy więcej procesów i faktur z nimi związanych.
- to dostępna dla każdego użytkownika baza wiedzy na temat rynku obsługi nieruchomości,
- to innowacja procesowa wdrażająca nowoczesne i automatyczne przeprowadzenie procesu zakupowego usług związanych z obsługą nieruchomości a także innowacja technologiczna wykorzystująca indywidualnie stworzone algorytmy do oceny i rekomendacji ofert na bazie uczenia maszynowego docelowo zapewniające transparentność całego procesu poprzez wykorzystanie blockchain.
- to społeczność i platforma edukacyjna, generuje raporty i bogatą analitykę danych dostosowaną do zapytań indywidualnych użytkowników, to miejsce na wydarzenia online, szkolenia, prezentacje nowych rozwiązań w obszarze usług obsługi nieruchomości.
Kontakt:
Seweryna@post.pl| Grzegorz.kowalik@me.com | kogutpoznan@gmail.com