Agencja Słowa Pisanego Sp. z o. o.

Branża:

IT / ICT

 

Opis pomysłu:

Rozwiązujemy problem ze znalezieniem odpowiedniego copywritera. Poszukujący treści skarżą się, że nie mogą znaleźć copywritera lub copywriterom brakuje polotu w pisaniu. Za główny cel tekstu stawiają sobie poprawność językową. Ten problem potwierdzają copywriterzy z długoletnim doświadczeniem, mówiąc, że copywriterzy skupiają się na tym, żeby tekst się spodobał, zamiast na jego skuteczności.

Innowacyjność produktowa polega na rekrutacji copywriterów, za pomocą specjalnej gry, sprawdzającej umiejętności copywritera. Innowacyjność procesowa, to sposób obsługi klienta: pośredniczenie w komunikacji, wsparcie w określeniu rodzaju potrzebnego tekstu, zaopiekowanie się użytkownikami, za pomocą automatyzacji procesów i w oparciu o bolączki zleceniodawców i zleceniobiorców.

Aby użytkownicy osiągali lepsze rezultaty, grywalizujemy portal. Zamieniamy żmudny wysiłek tworzenia treści, w przyjemność z pracy nad projektem. Klientocentryczne podejście, zarówno do zleceniodawców jak i zleceniobiorców sprawi, że potrzeby całego ekosystemu będą zaspokojone na bardzo wysokim poziomie.

 

Kontakt:

agencja@slowapisanego.pl
www.slowapisanego.pl
www.copysterter.pl