Branża:
IT/ICT
Opis pomysłu:
Analiza dużej bazy danych tj. konwersacji z klientem pod względem jego emocji (pozytywnych, neutralnych, negatywnych). Automatyzacja kategoryzacji odbiorców według emocji daje szereg możliwości w zarządzaniu relacjami z klientem np. rozwiązuje problem oceny satysfakcji klienta z produktu oferowanego przez firmę. Automatyzacja ta daje szanse na szybkie wyłapanie niezadowolonych klientów i przyjrzeniu się ich problemowi. Jest to innowacyjność produktowa i opiera się na dostarczeniu prostego, konfigurowalnego w 30 sekund rozwiązania w formie aplikacji mobilnej do analizy maila firmowego. Aplikacja poprzez notyfikacje PUSH informuje o wyłapaniu klienta z negatywnymi emocjami, dzięki czemu firma może zapobiec np. wystawieniu negatywnego komentarza w mediach społecznościowych, poprzez szybkie zidentyfikowanie i rozwiązanie problemu klienta. Na obecnym etapie potrzebujemy wsparcia merytorycznego w zakresie budowania działu sprzedaży oraz wsparcia inwestycyjnego w zakresie kosztów związanych ze sprzedażą produktu.
Zespół:
![]() |
![]() |
||
Krzysztof Guz Prezes Zarządu / Programista |
Patryk Grajewski Członek Zarządu/Programista |
Kontakt :
Deep Clue Sp. z o. o.
Finansowanie:
Spółka pozyskała dofinansowanie w ramach Poddziałania 1.1.2 POPW – konkurs nr 1/2019, runda nr 1 w 2019 r.:
Całkowity koszt projektu: 1 165 900,00 złotych
Kwota dofinansowania: 900 192,00 złotych