We Do Media Group Sp. z o. o.

 

 

Branża:

IT / ICT

 

Opis pomysłu:

Już w 2020 roku 85% interakcji z klientami będzie odbywała się bez udziału człowieka. Wiedzą o tym duże marki wdrażając indywidualne systemy, ale co mają zrobić małe firmy i przedsiębiorstwa by z sprostać oczekiwaniom klientów?

Odpowiedzią jest Wirtualny Recepcjonista – platforma saas oparta o technologię botową (w pierwszej kolejności chatbot, w dalszym rozwoju voicebot), która wyposażona w gotowe skrypty sprzedażowe i obsługowe odciąży pracowników recepcji z zadań związanych z obsługą klientów oraz sprzedażą usług.

Innowacyjność projektu polega na prostocie i skuteczności – narzędzie posiada gotowe skrypty stworzone przez najlepszych szkoleniowców We Do – szkolących zespoły recepcyjne hoteli i klinik w całej Polsce. Przewagą rozwiązania jest to, że jego implementacja jest bardzo prosta i nie wymaga wiedzy technologicznej ani umiejętności narracji potrzebnej do ułożenia efektywnych ścieżek konwersacji. Wystarczy odpowiedzieć na 3 pytania: nazwa firmy, lokalizacja (dane kontaktowe) oraz oferta, a cała struktura komunikacji wygeneruje się automatycznie. Dzięki modułowi NLP i sztucznej inteligencji chatbot uczy się zachowań odbiorców i na tej podstawie rozbudowuje dalsze ścieżki konwersacji.

Do dalszego rozwoju potrzebujemy środków umożliwiających skalowanie projektu. Projekt jest łatwo skalowalny ponieważ może być rozwijany w 3 obszarach: ,

  • inne branże (wszędzie tam gdzie jest recepcja, umawianie spotkań);
  • globalne rynki;
  • dalsze technologie: chatbot –> voice bot.

 

 

Zespół:

Anna Wykurz

CEO/Founder

Małgorzata Pioszyk

Partner / Twórca skryptów

 

Kontakt :

We Do Media Group Sp. z o.o.
ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin

www.wirtualnyrecepcjonista.pl