Branża:
IT / ICT
Opis pomysłu:
Już w 2020 roku 85% interakcji z klientami będzie odbywała się bez udziału człowieka. Wiedzą o tym duże marki wdrażając indywidualne systemy, ale co mają zrobić małe firmy i przedsiębiorstwa by z sprostać oczekiwaniom klientów?
Odpowiedzią jest Wirtualny Recepcjonista – platforma saas oparta o technologię botową (w pierwszej kolejności chatbot, w dalszym rozwoju voicebot), która wyposażona w gotowe skrypty sprzedażowe i obsługowe odciąży pracowników recepcji z zadań związanych z obsługą klientów oraz sprzedażą usług.
Innowacyjność projektu polega na prostocie i skuteczności – narzędzie posiada gotowe skrypty stworzone przez najlepszych szkoleniowców We Do – szkolących zespoły recepcyjne hoteli i klinik w całej Polsce. Przewagą rozwiązania jest to, że jego implementacja jest bardzo prosta i nie wymaga wiedzy technologicznej ani umiejętności narracji potrzebnej do ułożenia efektywnych ścieżek konwersacji. Wystarczy odpowiedzieć na 3 pytania: nazwa firmy, lokalizacja (dane kontaktowe) oraz oferta, a cała struktura komunikacji wygeneruje się automatycznie. Dzięki modułowi NLP i sztucznej inteligencji chatbot uczy się zachowań odbiorców i na tej podstawie rozbudowuje dalsze ścieżki konwersacji.
Do dalszego rozwoju potrzebujemy środków umożliwiających skalowanie projektu. Projekt jest łatwo skalowalny ponieważ może być rozwijany w 3 obszarach: ,
- inne branże (wszędzie tam gdzie jest recepcja, umawianie spotkań);
- globalne rynki;
- dalsze technologie: chatbot –> voice bot.
Zespół:
![]() |
![]() |
|||
Anna Wykurz CEO/Founder |
Małgorzata Pioszyk Partner / Twórca skryptów |
Kontakt :
We Do Media Group Sp. z o.o.
ul. Gospodarcza 26, 20-213 Lublin
www.wirtualnyrecepcjonista.pl